דוגמאות קריינות למרכזיה

המענה הקולי במרכזיה כבר אינו משמש רק לניתוב השיחות ליעדן במשרד, למענה הקולי תפקיד חשוב באופן תפיסת החברה בעיני הלקוח.
מענה קולי שאינו מקצועי עלול לגרום לחברה גדולה ומצליחה להישמע כמיושנת ואפרורית, ואילו חברה בעלת הקלטות קריינות מקצועיות בליווי מוסיקה יכולה להישמע כמקצועית ומעודכנת.

אנו ב TeleVoice מבצעים: הקלטות קריינות תפעולית, העברת מידע ותשדירי ניתוב שיחות, תשדירי מענה לאחר שעות הפעילות, תאים קוליים, הקלטות קריינות למערכות IVR  וקריינות לזמן ההמתנה במרכזיה.

 
בזכות הידע המקצועי והניסיון של TeleVoiceנצליח לבנות יחד את התדמית הקולית הרצויה לחברתכם, כך שכל לקוח שלכם ירגיש מיד בהבדל.
 

שם:
כתובת מייל:
טלפון:
מתענין לגבי: