הקלטות קריינות מקצועיות במרכזיה ובמערכת ה-IVR אינן משמשות רק לניתוב השיחות ליעדן באירגון. לקריינות מקצועיות במרכזיה יש תפקיד חשוב באופן תפיסת החברה בעיני הלקוח.
מענה קולי במרכזיה שאינו מקצועי עלול לגרום לחברה גדולה ומצליחה להישמע כמיושנת ואפרורית. ואילו חברה קטנה בעלת קריינות מקצועית במרכזיה- יכולה להישמע כמקצועית ומעודכנת.
קריינות מקצועית במרכזיה משפרת את חווית הלקוח במספר דרכים:
- הקלטות מקצועיות מעבירות מסר ברור ונגיש למתקשרים.
- מענה קולי יעיל יכול לצמצם את אורך זמן השיחה וחוסך זמן למתקשרים.
- קריינות מקצועית משפרת את תדמית העסק באוזני המתקשרים.
אנו ב TeleVoice מתמחים בהקלטות קריינות לנתבי שיחות, פתיח קולי עסקי, ג'ינגל עסקי, מענה לאחר שעות הפעילות, הקלטות קריינות למערכות IVR וקריינות לזמן ההמתנה במרכזיה.
אנו מעניקים ייעוץ מקצועי על אופן בניית נתב השיחות בצורה יעילה מבחינת זרימת השיחות. שמים דגש על הפקת הקלטות קריינות התואמות את תקנות הנגישות, ולא פחות חשוב – אנו מייצרים הקלטות קריינות שיווקיות וייצוגיות.
תהליך העבודה איתנו כולל מספר שלבים:
- נבין את הצרכים שלכם בהתאם לגודל העסק ותשתית התקשורת הקיימת
- יחד נבחר את הטקסטים המתאימים עבורכם
- נבחר את הקריין או הקריינית המתאימים לאופי העסק
- במידה ותקנות הנגישות מאפשרות לשלב מוסיקת רקע – יחד נבחר מוסיקה המתאימה למיתוג העסק
- נבצע את הקלטות הקריינות באופן המקצועי ביותר
- נספק את קבצי הקריינות בהתאם לדרישות תשתית התקשורתית שלכם
בזכות הידע המקצועי והניסיון של TeleVoice נצליח לבנות יחד את התדמית הקולית הרצויה לחברתכם, כך שכל לקוח שלכם ירגיש מיד בהבדל.
דברו איתנו. נשמח לעמוד לשירותכם.
רוצים להבין איך ליישם את תקנות הנגישות בהקלטות קריינות מקצועיות במרכזיה? כתבנו עבורכם מאמר קצר על תקנות הנגישות במרכזיה הטלפונית כנסו כאן